TA STRONA UŻYWA COOKIE
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie,
zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuj i zamknij

Język:
ee
Polski
pl
sep
English
en
sep
České
cz
sep
Deutsch
de
none
Waluta:
PLN
PLN
none
none
EURO
none
none
CZK Kč
none
something
something
+48 510 185 158
CHAT ONLINE
something
04
01
03
02
04
04
03
01
KATEGORIE
something

CENNIK
seperator
› Cennik

seperator
Andrea ( sobota, 17 marzec 2018 )
Ocena:
Salve ho fatto questo ordine per errore. Vorrei immediatamente annullarlo per favore. Scusate il disturbo Grazie.

INFOLINIA
seperator
none
Pn-Cz - 9.00-15.00
+48-510-185-158
none
Regulamin

  • Internetowy sklep działający pod adresem www.time4art.pl prowadzi działalność polegającą na sprzedaży obrazów drukowanych cyfrowo.
  • Sklep jest prowadzony przez firmę ADWAK Arkadiusz Krawczyk z siedzibą ul. Leśna 31a, 41-400 Mysłowice. Dane firmy: REGON: 276078956, NIP: 644-222-01-96, wpis do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez UM Mysłowice pod numerem: 18446.
  • Kontakt telefoniczny pod numerem +48 510 185 158, przy pomocy poczty elektronicznej: biuro@time4art.pl lub komunikatora skype: time4art, jest możliwy od poniedziałku do czwartku w godzinach od 9.00 do 15.00.
  • Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją regulaminu.
  • Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie danych osobowych (imię, nazwisko, adres zamieszkania, e-mail, telefon).
  • Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok poprzez stronę internetową www.time4art.pl. Zamówienia składane w dni powszednie po godzinie 12.00, w soboty, niedziele oraz w święta są przyjmowane w najbliższym dniu roboczym.
  • W przypadku wyboru formy płatności „przedpłata przelewem" zamówienie będzie realizowane po wpływie pieniędzy na rachunek.
  • Czas realizacji zamówienia wynosi do 10 dni roboczych od daty przyjęcia zamówienia. Towar jest wysłany kurierem GLS. Przybliżony czas transportu od momentu wysyłki wynosi 1 dzień roboczy. W przypadku zamówienia ekspresowej wysyłki, towar wysyłany jest tego samego dnia (przy zamówieniu złożonym do godziny 12.00), lub dnia następnego (przy zamówieniu złożonym po godzinie 12.00) - od poniedziałku do czwartku. Wysyłka ekspresowa dotyczy pojedynczego obrazu, a nie całego zamówienia.
  • Do każdej przesyłki dołączone jest potwierdzenie zakupu (paragon lub faktura VAT na życzenie).
  • Ceny towarów wyrażone są w złotych polskich i zawierają 23% VAT.
  • Do ceny towaru doliczane są koszty wysyłki w wysokości: przy przedpłacie 19,00 PLN (44,00 PLN przy wyborze wysyłki ekspresowej) lub 25 zł przy przesyłce za pobraniem (50,00 PLN przy wysyłce ekspresowej). Podane koszty dotyczą wysyłki na terenie Polski. Koszty wysyłki zagranicznej są ustalane indywidualnie.
  • Zapłaty dokonać można na trzy sposoby: przedpłata w terminie 7 dni na konto ING BANK ŚLĄSKI - PL 08 1050 1360 1000 0090 6852 5956, płatność za pobraniem lub gotówką przy odbiorze osobistym.
  • Promocja „-20% na wszystkie obrazy" nie łączy się z innymi promocjami bądź voucherami (kuponami) zakupionymi na portalach zakupów grupowych.
  • Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie wolnym od wad. Sprzedawca nie udziela gwarancji na towar. Odpowiedzialność za wady towaru regulują przepisy kodeksu cywilnego o rękojmi.
  • Warunkiem rozpatrywania reklamacji jest sprawdzenie stanu przesyłki i, w razie stwierdzenia wad, do spisanie protokołu z kurierem. W przypadku stwierdzenia wad towaru, kupujący jest ponadto zobowiązany niezwłocznie powiadomić o wadzie telefonicznie lub mailem. Warunkiem rozpatrywania reklamacji jest także dołączenie dowodu zakupu towaru. Towar powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu lub w inny sposób zabezpieczony przed uszkodzeniem.
  • Zasady wykonania prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny, koszty zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi konsument oraz obowiązki zapłaty przez konsumenta poniesionych przez przedsiębiorcę uzasadnionych kosztów określa załącznik nr 1 do regulaminu. Wzorzec formularza odstąpienia od umowy określa załącznik nr 2 do regulaminu.
  • Prawo odstąpienia od umowy nie służy w przypadku gdy obraz został wykonany według specyfikacji klienta w rozmiarach innych od standardowo oferowanych lub przestawia treści przesłane przez klienta.
  • Sprzedawca przestrzega przepisów kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta i ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. Nie jest sygnatariuszem kodeksów dobrych praktyk.
  • Kupującego obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  • Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się sprzedawca: dowolna przeglądarka internetowa.
  • Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę Adwak www.time4art.pl do celów związanych z realizacją zamówienia, obsługi posprzedażnej i przekazywaniem klientowi informacji handlowej.
  • Klient który jest konsumentem może wykorzystać pozasądowy tryb dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje na temat zasad działania tego Sądu oraz procedurze znajdują się na stronie: www.ih.katowice.pl.

Załącznik nr 1

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
WZÓR POUCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłaneg pocztą na adres : ADWAK Arkaduisz Krawczyk, ul. Leśna 31A, 41-400 Mysłowice.
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz lub ... [proszę tutaj wpisać nazwę i pełny adres pocztowy, w przypadku gdy ma to zastosowanie, osoby upoważnionej przez Państwa do odbioru rzeczy], niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Załącznik nr 2

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

  • Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]
  • Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
  • Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
  • Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
  • Adres konsumenta(-ów)
  • Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
  • Data

(*) - niepotrzebne skreślić

Statystyki strony
W sumie: 783181 | Ostatnie 24h: 103 | Online: 1